Афіцыйны сайт
Адрас райвыканкама:
231940, г.п. Зэльва,
вул. 17 Верасня, 29
Электронная пошта:
z-yprd@mail.grodno.by
Тэлефон: 8-(015-64) -24135
Факс: 8-(015-64)-23024

Фізкультура і спорт

Дзяржаўная ўстанова "Зэльвенскі фізкультурна-аздараўленчы спартыўны цэнтр"


Наяўнасць спартыўнай базы ўключае ў сябе адміністрацыйны будынак спартыўнага цэнтра (па адрасе: г.п. Зэльва, вул. Пушкіна 23), у якім маецца прыстасаванае памяшканне пад трэнажорную залу і пакой для гульні ў настольны тэніс. Заняткі ў групах валейбола і міні-футбола праводзяцца ў спартыўных залах агульнаадукацыйных школ гарадскога пасёлка.

Арганізацыя працы спартовым цэнтрам пункта пракату ажыццяўляецца наступным чынам: у летні перыяд цэнтр прапануе ў пракат турыстычныя палаткі, у зімовы - прапануецца скарыстацца наступным зімовым спартыўным інвентаром: канькамі (45 пар), лыжамі (15 пар), клюшкамі для гульні ў хакей (16 штук).

ГУ «Зэльвенскі фізкультурна-аздараўленчы спартыўны цэнтр» прадастаўляе бясплатныя паслугі трэнажорнай залы Героям Беларусі, Героям Савецкага Саюза, Працоўнай Славы.


Таксама ў цэнтры працуюць групы фізкультурна-аздараўленчай і спартыўна-масавай работы, а менавіта:
Група атлетычнай гімнастыкі:

Кароткая характарыстыка:
Атлетычная гімнастыка - сістэма рознабаковых сілавых практыкаванняў, накіраваных на развіццё сілы, фарміраванне прапарцыйнай постаці і ўмацаванне здароўя. Атлетычная гімнастыка умацоўвае здароўе, пазбаўляе ад шматлікіх фізічных заган (гарбаватасць, запаў грудзі, няправільная выправа, слабаразвітыя цягліцы і інш.). Рэжым практыкаванняў у спалучэнні з рацыянальным харчаваннем дазваляе пазбавіцца ад лішніх тлушчавых адкладаў.

Сістэма практыкаванняў трэніруе сардэчна сасудзістую і іншыя жыццёва важныя сістэмы арганізма, праз развіццё мускулатуры актыўна і дабратворна ўздзейнічае на працу ўнутраных органаў, робіць цела мускулістым і прыгожым. Дазваляе кіраваць сваім целаскладам, дзякуючы практыкаванням з гантэлямі, гірамі, штангай, уласнай вагой (адцісканні, падцягванне на турніку), на спецыяльных трэнажорах. Спрыяе дасягненню высокага ўзроўню сілы, развіццю вынослівасці, умацаванню нервовай сістэмы, выключэння або рэзкага зніжэння шкоднага ўздзеяння на арганізм, так званых фактараў рызыкі. Жанчынам гэтыя заняткі дазваляюць здабыць грацыёзнасць, давесці постаць да дасканаласці, спрыяюць больш хуткаму послеродаваму аднаўленню арганізма.
Гімнастыкай вырашаюць пытанні вольнага часу моладзі, адцягваюць ад шкодных звычак, прышчапляюць самадысцыпліну. Гімеастыка з'яўляецца сродкам актыўнага адпачынку і фарміравання здаровага ладу жыцця.














Графік працы: панядзелак - пятніца з 9.00 да 21.00, суббота с 12.00 до 18.00.
Трэнера: Яўхута Д.У., Путрэша С.В., Дабрыогла Н.Н. і Слёзнік Р.М.

Група «Здароўе»:

Кароткая характарыстыка:
Галоўная мэта группы -  прывабліваць да заняткаў фізічнымі практыкаваннямі людзей сталага ўзроста. Задача заняткаў заключаецца ў тым, каб з дапамогай фізічных практыкаванняў папярэдзіць наступ або аслабіць уплыў ўжо насталых узроставых змяненняў. Могуць вырашацца і такія прыватныя задачы, як узняцце тонусу цэнтральнай нервовай сістэмы, паляпшэнне дзейнасці сардэчна-сасудзістай і дыхальных сістэм, паляпшэнне абмену рэчываў, павелічэння рухомасці суставаў, умацаванне мышачнай сістэмы, паляпшэнне каардынацыі рухаў і раўнавагі, агульнай рухомасці.
Людзі больш сталага ўзросту могуць выкарыстоўваць толькі асобныя практыкаванні атлетычнага комплексу, накіраваныя на ўмацаванне асноўных цягліцавых груп (цягліц плечавага пояса, спіны, брушнога прэса і інш.).














Графік працы: панядзелак, серада, пятніца - з 11.30 да 13.00
Трэнер: Путрэша С.В.
Група вольнай барацьбы ( для вучняў 1-4 класаў):

Кароткая характарыстыка: 
Асноўнай мэтай навучання і выхавання вучняў з'яўляецца стварэнне ўмоў для развіцця здольнасцяў, закладзеных у дзіцяці прыродай, для далейшага яго самаразвіцця, самаўдасканалення, выхавання фізічна і духоўна сучаснай асобы. Для дасягнення гэтай мэты вырашаюцца наступныя задачы:
1. ўмацаванне здароўя навучэнцаў;
2. садзейнічанне ўсебаковаму фізічнаму развіццю;
3. выяўленне задаткаў і здольнасцяў дзяцей, вызначэнне віду спорту для наступных заняткаў;
4. выхаванне ўстойлівай цікавасці да сістэматычных заняткаў вольнай барацьбой;
5. авалоданне асновамі тэхнікі і тактыкі вольнай барацьбы;
6. выкананне патрабаванняў па агульнай і спецыяльнай фізічнай падрыхтоўцы;
7. набыццё спаборніцкага вопыту;
8. дасягненне высокай культуры руху.














Графік працы: аўторак, чацвер, пятніца - з 17.30 да 19.00
Трэнер: Мацюк І.І.

Група рукапашнага бою ( для вучняў 7-11 класаў):

Кароткая характарыстыка:
Абараняць сябе - гэта вельмі важнае ўменне. Кожны чалавек хоча быць моцным, адважным і упэўненым у сабе. Трэніроўкі па рукапашным баі станоўча ўздзейнічаюць на пэўныя рысы нашай асобы, выхоўваюць у чалавеку дух саперніцтва, загартоўваюць волю і характар. Заняткі ўключаюць у сябе фізічны трэнінг і паляпшэнне сілавых паказчыкаў, рэгулярную практыку на татамі, якая падрыхтоўвае чалавека да экстрэмальных сітуацыях на вуліцы.



















Трэнер: Мацюк І.І.(тэл. для даведак: +375447246269)
 
Група скандынаўскай хадзьбы:

Кароткая характарыстыка:
Карысць ад заняткаў гэтым відам хадзьбы пацверджана шматлікімі даследаваннямі. Такія трэніроўкі карысныя ў любым узросце, так як:
 ўмацоўваюць цягліцавую тканіну;
 танізуюць сардэчную цягліцу і посуд; 
 зніжаюць крывяны ціск і ўзбагачаюць кіслародам;
  рэгулююць ўтрыманне халестэрыну ў крыві; 
 палягчаюць боль у плячах, спіне і шыйным аддзеле; 
 зніжаюць верагоднасць захворвання шматлікімі хранічнымі захворваннямі; 
 здымаюць цягліцавае напружанне; 
 дазваляюць эфектыўна скінуць вагу і прыбраць тлушчавыя адклады; 
 паляпшаюць каардынацыю рухаў; 
 трэніруюць суставы;
  павышаюць імунітэт і паляпшаюць страваванне; 
 задзейнічаюць падчас заняткаў усе асноўныя мышцы цела.














Графік працы:аўторак, чацвер – з 17.00 да 19.00
Трэнер: Дабрыогла Н.Н.
Група настольнага тэніса:

Кароткая характарыстыка: 
Заняткі настольным тэнісам развіваюць не толькі каардынацыю рухаў, спрыт, гнуткасць, шпаркасць, хуткасць рэакцыі, але і ўвагу, мысленне, эмацыйную ўстойлівасць. 
Уплыў заняткаў настольным тэнісам на стан здароўя людзей:
1. Паляпшэнне зроку. Гэта спорт карысны тым, у каго маецца блізарукасць і дальназоркасць. Вочы падчас гульні ўвесь час факусуюцца на мячы і такім чынам адбываецца іх зарадка. Настольны тэніс гэтак жа асабліва карысны тым, хто шмат працуе і сядзіць за камп'ютарам.
2. Паляпшэнне почырку. Настольны тэніс - гэта развіццё дробнай маторыкі, трэніроўка цягліц рукі і пэндзля.
3. Паскарэнне рэакцыі. Настольны тэніс - адзін з самых лепшых відаў спорту, які развівае рэакцыю і канцэнтрацыю ўвагі.
4. Развіццё спрыту. Спрыт - гэта высокаразвітая мускульнае адчуванне і пластычнасць коркавых нервовых працэсаў. Настольны тэніс працуе на паляпшэнне і таго і іншага, прывучаючы мозг хутчэй кіраваць целам.  
5. Бюджэтнасць спорту. Ўвесь патрэбны інвентар для заняткаў варта нядорага і секцыйныя заняткі даступныя большасці людзей. Прычым гуляць можна круглы год: улетку - на вуліцы, зімой - у спартыўных залах, у сябе дома.
6. Развіццё сілы. Хуткасць руху рукі з ракеткай - да 40 км / г. Гуляючы, рука здзяйсняе рэзкія і магутныя рухі.














Графік працы:аўторак, чацвер - з 18.00 да 20.00
Трэнер: Путрэша С.В.
Группа мини-футбол

Кароткая характарыстыка: 
Міні-футбол - спартовая гульня. Міні-футбол спрыяе развіццю маладых людзей, ўдасканаленню фізічных якасцяў, выхаванню такіх рыс характару, як творчая актыўнасць, адказнасць за даручаную справу, мэтанакіраванасць. А гэта, безумоўна, вельмі важна. Чалавек, які валодае такімі якасцямі, здольны прынесці вялікую карысць грамадству. Міні-футбол - гэта гарачае проціваборства двух каманд, у якім выяўляюцца хуткасць, сіла, спрыт, хуткасць рэакцыі.














Графік працы:панядзелак, серада, пятніца з 19-00 да 21-00
Трэнер: Путрэша С.В.
Подробности уточняйте по телефону: +375336950227
Група аэробікі:

Кароткая характарыстыка: 
Уплыў аэробікі на арганізм:
1. Галоўнае ўздзеянне заняткі аэробікай аказваюць на кардыёрэспіраторную сістэму чалавечага арганізма;
2. Рэгулярныя заняткі спортам выклікаюць павелічэнне хуткасці крывацёку, інтэнсіўнасці абмену рэчываў з выкарыстаннем кіслароду;
3. Фізічныя нагрузкі станоўча ўплываюць і на дыхальную сістэму чалавека, паколькі ў працэсе трэніровак павялічваецца колькасць альвеол і ўзрастае жыццёвая ёмістасць лёгкіх;
4. Немалаважнае значэнне мае ўплыў трэніровачнага працэсу на актыўную частку рухальнага апарата чалавека, гэта значыць на мышачную масу;
5. Яшчэ адзін важны вынік сістэматычных заняткаў спортам, які станоўча ўплывае на стан здароўя чалавека - пазітыўнае ўздзеянне аэробікі на косці;
6. Сістэматычныя заняткі дазваляюць набыць добрае самаадчуванне, палепшыць здароўе.














Графік працы: аўторак, чацвер - з 18.30  да 19.30

Трэнер: Кабіцкая К.А.

Падрабязнасці удакладняйце па тэлефоне: 8 015 64 7 05 45